تقديم به Y...

♥دوستت دارم♥

دور می ایستم اگربخواهی... همچون آخرین چراغ خیابان اماروشن! برای تو...

تقديم به Y...

تقدیم به او که نبود ولی حس بودنش بر من شوق زیستن داد

دلم برای کسی تنگ است که آفتاب صداقت را به میهمانی گلهای باغ می آورد

و گیسوان بلندش را به باد می داد

و دست های سپیدش را به آب می بخشید

و شعر های خوشی چون پرنده ها می خواند

تقديم به Y... روزمان مبارك



نظرات شما عزیزان:

yasna♥
ساعت21:11---26 بهمن 1392
من قصه ی تو را تا ابد اینگونه اغاز میکنم....
یکی بود،هنوزم هست،خدایا همیشه باشد....
روزمون مبارک ♥
.
.
عزیزم وقت کردی حتما به این وبلاگ سر بزن و اخرین پستشو بخون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 24 بهمن 1392برچسب:,

] [ 12:55 ] [ سامان ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه